PR & Pressemeddelelse

Hjem PR & Pressemeddelelse
28. juli 2016 | Lau Christensen

Har du overvejet PR som en markedsføringsstrategi?

Vi arbejder professionelt med pressemeddelelser.

Kan vi hjælpe dig?
Har du selv overvejet at anvende PR, som en markedsføringsstrategi, så tag kontakt til Meresalg Aps, da vi har den nødvendige erfaring, som kræves hvis man vil i dialog med de forskellige medier. Endvidere slipper du for at bruge tid på historier, hvor sandsynligheden for at mediet vælger lige netop din historie er minimal.

Øget brandkendskab?
Pressemeddelelser kan give omtale i aviser, magasiner, ugeblade, tv, radio og online medier. En pressemeddelelse styrker ligeledes din virksomheds markedsføring, samt trafikken på dit site.Vi laver pressemeddelelser, hvor tekstforfatning er inkluderet.

Fremstå som ekspert i anerkendte medier
Få ekspertstatus i anerkendte danske medier. Dette vil uden tvivl give flere kunder og besøgende til din hjemmeside. Hos Meresalg har vi positive erfaringer ved at anvende PR, som markedsføringsstrategi, hvilket gør at vi kan hjælpe dig på rette kurs.

En pressemeddelelse er en unik mulighed for at gøre sig til ekspert på et bestemt område, samt have indflydelse på hvad mediet bringer.

Ønsker du at få udarbejdet en pressemeddelelse, som publiceres i et anerkendt medie målrettet din målgruppe, så tag kontakt til Meresalg Aps og få et uforpligtende tilbud. Inden din pressemeddelelse bliver publiceret, så får du selvfølgelig lov at se om den er som du ønsker.

Oftest vælger journalisten for det pågældende medie at kopirer pressemeddelelsen ordret. På den måde sikres også at vi får den som ønsket.

Eksempler på pressemeddelelser Meresalg Aps har udarbejdet

Drænrør: Sådan ser udviklingen ud i 2016

Rygning: E-cigaretter hjælper rekord mange til rygestop

E-handel: Salget af egne kvalitetskabler overgår forventningerne

Værdien ved PR
Hos Meresalg Aps arbejder vi med PR som en markedsføringsstrategi. Nedenstående ses de tre vigtigste fordele ved denne strategi

– Flere kunder
– Flere besøgende på hjemmeside
– Ekspertstatus

Diseno Web

Diseno Webbureau vil være Danmarks bedste leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder. vi tager ansvaret for hele processen fra design og udvikling til hosting, samt den løbende servicering af hjemmesiden. Siden startskuddet i 2013 har vi oplevet stor kundetilgang og vi mente at vi manglede et koncept til små og mellemstore virksomheder. Et […]

Læs mere

Fakta, fordele udbytte i din markedsføring

Er der ikke et behov, så skaber vi et behov, fordi: det har en ….. EGENSKAB. Med en masse ….. FORDELE. Hvilket betyder et større ….. UDBYTTE (målt i personlig nytteværdi). Ram plet med din digitale markedsføring ved hjælp af FFU salgsteknik Når vi snakker digitalt salg snakker vi bl.a. SEO, Adwords og SoME. Alle […]

Læs mere

BalderClothes

I forbindelse med vores samarbejde med BalderClothes, har vi spurgt indehaveren Marc om han ville fortælle lidt om forretningen og dets mål. At starte et tøj brand kan være meget udfordrende med de mange aktører på markedet. Læs med her hvordan BalderClothes har tænkt sig at vinde markedsandele fra de etablerede tøj mærker, samt hvorfor […]

Læs mere

SEO Optimering

SEO optimering til din virksomhed Søgemaskineoptimering, også kendt som SEO, er i dag vigtigere end nogensinde før, og det er derfor nødvendigt, at din virksomhed arbejder effektivt med SEO optimering. Det gælder om at udløse det potientiale der ligger for enhver virksomhed i søgemaskinerne. Hos Meresalg Marketing formår vi at indløse potientialet for din virksomhed igennem […]

Læs mere

Iværksætterinterview: Dansk webshop med flot udvikling

Hvem er God Lir God Lir er en webshop der sælger ’mens accessories’. Der er fokus på kvalitet, design og funktionalitet af samtlige produkter, der sælges hos God Lir, og der gås ikke på kompromis med nogle af delene. Produkter er ’high-end’ og der er garanti for kvalitetsprodukter, der matcher ovenstående kriterier. God Lir er […]

Læs mere

Instagram Stories

Sådan bruges Instagram Stories: En simple guide til marketing ansvarlige. Tirsdag blev vi introduceret til det nye tiltag fra Instagram, nemlig Instagrams svar på snapchat ved navn Instagram Stories. Den nye funktion har bemærkelsesværdige ligheder med Snapchat. Instgram ‘historier’ giver brugerne et sted at dele små udpluk lidt oftere end normalt. Mens instagram billeder ofte […]

Læs mere

Sådan laver du SEO i Shopify

Sådan laver du SEO i Shopify – begynder guiden Søgemaskineoptimering (SEO) er den praksis, som skal være med til at få din hjemmeside til at vise sig som et topresultat på Google og andre søgemaskiner. I dette indlæg tager vi fat på alle de elementer du bør kende til, for at kunne få succes med […]

Læs mere

301-redirect SEO Guide 2016

301 redirect er stadig en af de ældste SEO taktikker, og er stadig utrolig vigtige når vi taler SEO og placeringer i organiske resultater, dog er de blevet mere alsidige de sidste mange år. Hvis man skal forsøge at forklare hvad redirects er, så findes der et hav af analogier. Når jeg forklarer hvad redirects […]

Læs mere

Koncept udvikling

Sådan kan en stærk visuel identitet hjælpe dig Visuel identitet henviser til konkrete symboler, såsom navn, logo, slogan og designmanual. Visuel identiet bruger du til at præsentere din virksomhed. Den visuelle identitet er en udformning af alle de oplysninger, som er forbundet til virksomheden, dine produkter og de services som du tilbyder. Din egen identitet […]

Læs mere

E-mail markedsføring

Det handler ikke om produktet du sælger, men om problemet du løser Måske har du undgået det der e-mail halløj fordi, at du egentlig ikke helt ved, hvad det er, og hvordan det virker. Måske har du allerede haft hænderne godt nede i det, men opgav det hurtigt igen, da du ingen resultater så. Eller […]

Læs mere

Meta Description

Hvad er en Meta Description? Meta descriptions: Mæææh; det lyder kompliceret, ikke? Hvis der for nogle år siden var nogen, der havde spurgt mig om hvad en meta description var, så ville jeg antage at de forsøgte at tale til mig på en nørdet måde. Det lyder som noget kode – det er nok over […]

Læs mere

Logo reklamekuglepenne

Kuglepenne med logo styrker din offline branding Styrk dit firma med reklamekuglepenne. Forestil dig du afholder kundemøder løbende, og du deler reklamekuglepenne ud til dine gæster. Overtid vil du have dit selv brandet på diverse kontorer rundt omkring i dit område, og kunderne skriver med din kuglepen, og tænker på dig. Det kaldes offline branding, og […]

Læs mere

Udviklingen af webdesign fra 2007 til nu

Der kan ske meget på ni år. 2007 var det år som Apple lancerede den allerførste iPhone. I 2009 lancerede Samsung sin første Galaxy. Og i dag er begge operatører henholdsvis ved sin 6. og 7. model. Tiden går og alting udvikler sig i en ivrig fart. Meget har også ændret sig for hvordan virksomheder […]

Læs mere

Nye spillere på holdet

Vi er glade for at kunne byde velkommen til to nye ansigter i 2017. Velkommen på holdet til Esben og Mathias som fra det nye år starter som “key account manager”. Eller skal vi kalde det, som det nu er – sælgere :-). Esben og Mathias skal varetage vores kunde-kanaler med opsøgende salg, mødebooking og løbende vedligeholdelse af eksisterende […]

Læs mere

PR fotos

Din PR strategi sikrer dit brand genkendelighed Billeder er afgørende for hvordan din virksomhed præsenteres på forskellige medier. Din virksomhed bliver ofte vejet og målt på det visuelle udtryk der møder forbrugeren første gang, hvilket synliggør vigtigheden af at have noget godt PR materiale, uanset om der er tale om portrætfotos eller produktfotos, eller bare […]

Læs mere

Book et møde med Lau

Lau Christensen

Lau Christensen