PR fotos

Hjem PR fotos
16. september 2016 | Andreas Thomsen

Din PR strategi sikrer dit brand genkendelighed

Billeder er afgørende for hvordan din virksomhed præsenteres på forskellige medier. Din virksomhed bliver ofte vejet og målt på det visuelle udtryk der møder forbrugeren første gang, hvilket synliggør vigtigheden af at have noget godt PR materiale, uanset om der er tale om portrætfotos eller produktfotos, eller bare PR billeder.

PR foto

Det gode PR foto er båret af aktualitet, og fremstår naturligt. Når du skal benytte billeder til PR, så skal kvaliteten samt budskabet være helt i top. Du kan med fordel gøre brug af vores PR service, hvis du skal bruge fotos til personlig branding, web, kampagner, eller pressen. Udbyttet af et godt billede er bedre end du tror.

Portrætfotos

Din virksomhed eller person skal brandes på den rigtige måde. Hertil kommer portrætfotos. Vi arbejder professionelt med at skabe personlige, samt naturlige billeder hvor personen, eller virksomhedens image fremgår meget klart, hvilket sikrer dig gode forudsætninger for en vellykket branding strategi. Vi skaber stærke erhvervsprofiler, som kan benyttes til hjemmesiden, Linkedin, pressen og mange flere steder.

Produktfotos

Sælger du varer på nettet, så er det essentielt at have et gode produktbilleder. Hvis du skal fange forbrugerens korte opmærksomhed, så kræver det at dit billede står skarpt, samt ser appetitligt ud for forbrugeren. Den visuelle tilgang til at handle i dag afspejler salget på webshops. Hvis du skal bruge nogle billeder af produkter der sælger, så kontakt os i dag, så arrangerer vi et møde med et godt set-up.

Mange mennesker tror fejlagtigt, at PR udelukkende handler om pressemeddelelser altså tekst og ord – som til en vis grad sandt. Imidlertid kan man dog ikke undervurdere betydningen af billeder.

Prøv at tag avisen eller magasinet der lægger i nærheden af dig, og bladrer det igennem – hvad fangede din interesse? Jeg vil gætte på, at de historier med tilhørende billeder var dem som fik størstedelen af din opmærksomhed, og dette bør fortælle dig, at gode billeder er afgørende for en vellykket PR indsats.

  1. Et billede siger mere end tusind ord – uanset om det er et produkt billede, et billede af dig og dit team eller billeder fra en begivenhed. Et billede i din pressemeddelelse vil snuppe en journalists opmærksomhed og hjælpe dig med at fortælle din historie.
  2. Tænk på de forskellige billeder, du måske har brug for. Hvis du har et produkt på din webshop, så har du formegentlig brug for en bred vifte af billeder, så forbrugeren kan forestille sig produktet i deres hænder. Dine billeder vil derfor være mere interessante for forbrugeren, og de vælger måske at handle hos dig og ikke konkurrenten med det kedelige billede.
  3. Det er altid en god idé at investere i en ordentlig fotograf. Undervurder aldrig hvad en fotograf kan gøre for dit brand.
    En dygtig fotograf kan rådgive om billeder, hvilket kommer din virksomhed til gode. Du skal gribe enhver chance for at skille dig ud fra konkurrenterne, og her vil en professionel fotograf være din bedste ven.
  4. Forsøg så vidt muligt at undgå at photoshoppe dine billeder hvis du ikke har styr på det. Det er essentielt at dine billeder fremstår professionelt, så lad for guds skyld være med at forsøge dig frem i paint eller lignende – resultatet bliver ofte derefter, hvilket er en skam.
  5. Endelig og vigtigst af alt, kan aviser og magasiner kun bruge billeder i høj opløsning, så det er vigtigt, at de billeder du får taget ikke er taget med din iPhone, men med et professionelt kamera.

 

Kontakt os i dag for at høre mere omkring vores fotoydelser.

Diseno Web

Diseno Webbureau vil være Danmarks bedste leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder. vi tager ansvaret for hele processen fra design og udvikling til hosting, samt den løbende servicering af hjemmesiden. Siden startskuddet i 2013 har vi oplevet stor kundetilgang og vi mente at vi manglede et koncept til små og mellemstore virksomheder. Et […]

Læs mere

Fakta, fordele udbytte i din markedsføring

Er der ikke et behov, så skaber vi et behov, fordi: det har en ….. EGENSKAB. Med en masse ….. FORDELE. Hvilket betyder et større ….. UDBYTTE (målt i personlig nytteværdi). Ram plet med din digitale markedsføring ved hjælp af FFU salgsteknik Når vi snakker digitalt salg snakker vi bl.a. SEO, Adwords og SoME. Alle […]

Læs mere

BalderClothes

I forbindelse med vores samarbejde med BalderClothes, har vi spurgt indehaveren Marc om han ville fortælle lidt om forretningen og dets mål. At starte et tøj brand kan være meget udfordrende med de mange aktører på markedet. Læs med her hvordan BalderClothes har tænkt sig at vinde markedsandele fra de etablerede tøj mærker, samt hvorfor […]

Læs mere

SEO Optimering

SEO optimering til din virksomhed Søgemaskineoptimering, også kendt som SEO, er i dag vigtigere end nogensinde før, og det er derfor nødvendigt, at din virksomhed arbejder effektivt med SEO optimering. Det gælder om at udløse det potientiale der ligger for enhver virksomhed i søgemaskinerne. Hos Meresalg Marketing formår vi at indløse potientialet for din virksomhed igennem […]

Læs mere

Iværksætterinterview: Dansk webshop med flot udvikling

Hvem er God Lir God Lir er en webshop der sælger ’mens accessories’. Der er fokus på kvalitet, design og funktionalitet af samtlige produkter, der sælges hos God Lir, og der gås ikke på kompromis med nogle af delene. Produkter er ’high-end’ og der er garanti for kvalitetsprodukter, der matcher ovenstående kriterier. God Lir er […]

Læs mere

Instagram Stories

Sådan bruges Instagram Stories: En simple guide til marketing ansvarlige. Tirsdag blev vi introduceret til det nye tiltag fra Instagram, nemlig Instagrams svar på snapchat ved navn Instagram Stories. Den nye funktion har bemærkelsesværdige ligheder med Snapchat. Instgram ‘historier’ giver brugerne et sted at dele små udpluk lidt oftere end normalt. Mens instagram billeder ofte […]

Læs mere

Sådan laver du SEO i Shopify

Sådan laver du SEO i Shopify – begynder guiden Søgemaskineoptimering (SEO) er den praksis, som skal være med til at få din hjemmeside til at vise sig som et topresultat på Google og andre søgemaskiner. I dette indlæg tager vi fat på alle de elementer du bør kende til, for at kunne få succes med […]

Læs mere

301-redirect SEO Guide 2016

301 redirect er stadig en af de ældste SEO taktikker, og er stadig utrolig vigtige når vi taler SEO og placeringer i organiske resultater, dog er de blevet mere alsidige de sidste mange år. Hvis man skal forsøge at forklare hvad redirects er, så findes der et hav af analogier. Når jeg forklarer hvad redirects […]

Læs mere

Koncept udvikling

Sådan kan en stærk visuel identitet hjælpe dig Visuel identitet henviser til konkrete symboler, såsom navn, logo, slogan og designmanual. Visuel identiet bruger du til at præsentere din virksomhed. Den visuelle identitet er en udformning af alle de oplysninger, som er forbundet til virksomheden, dine produkter og de services som du tilbyder. Din egen identitet […]

Læs mere

E-mail markedsføring

Det handler ikke om produktet du sælger, men om problemet du løser Måske har du undgået det der e-mail halløj fordi, at du egentlig ikke helt ved, hvad det er, og hvordan det virker. Måske har du allerede haft hænderne godt nede i det, men opgav det hurtigt igen, da du ingen resultater så. Eller […]

Læs mere

Meta Description

Hvad er en Meta Description? Meta descriptions: Mæææh; det lyder kompliceret, ikke? Hvis der for nogle år siden var nogen, der havde spurgt mig om hvad en meta description var, så ville jeg antage at de forsøgte at tale til mig på en nørdet måde. Det lyder som noget kode – det er nok over […]

Læs mere

Logo reklamekuglepenne

Kuglepenne med logo styrker din offline branding Styrk dit firma med reklamekuglepenne. Forestil dig du afholder kundemøder løbende, og du deler reklamekuglepenne ud til dine gæster. Overtid vil du have dit selv brandet på diverse kontorer rundt omkring i dit område, og kunderne skriver med din kuglepen, og tænker på dig. Det kaldes offline branding, og […]

Læs mere

Udviklingen af webdesign fra 2007 til nu

Der kan ske meget på ni år. 2007 var det år som Apple lancerede den allerførste iPhone. I 2009 lancerede Samsung sin første Galaxy. Og i dag er begge operatører henholdsvis ved sin 6. og 7. model. Tiden går og alting udvikler sig i en ivrig fart. Meget har også ændret sig for hvordan virksomheder […]

Læs mere

Nye spillere på holdet

Vi er glade for at kunne byde velkommen til to nye ansigter i 2017. Velkommen på holdet til Esben og Mathias som fra det nye år starter som “key account manager”. Eller skal vi kalde det, som det nu er – sælgere :-). Esben og Mathias skal varetage vores kunde-kanaler med opsøgende salg, mødebooking og løbende vedligeholdelse af eksisterende […]

Læs mere

PR fotos

Din PR strategi sikrer dit brand genkendelighed Billeder er afgørende for hvordan din virksomhed præsenteres på forskellige medier. Din virksomhed bliver ofte vejet og målt på det visuelle udtryk der møder forbrugeren første gang, hvilket synliggør vigtigheden af at have noget godt PR materiale, uanset om der er tale om portrætfotos eller produktfotos, eller bare […]

Læs mere

Book et møde med Andreas

Andreas Thomsen

Andreas Thomsen