E-mail markedsføring

Hjem E-mail markedsføring
19. december 2016 | Lennart Christensen

Det handler ikke om produktet du sælger, men om problemet du løser

Måske har du undgået det der e-mail halløj fordi, at du egentlig ikke helt ved, hvad det er, og hvordan det virker. Måske har du allerede haft hænderne godt nede i det, men opgav det hurtigt igen, da du ingen resultater så. Eller måske noget helt tredje. Her har jeg et godt råd til dig: Kom i gang. Gør dine kunder, din målgruppe og din virksomhed den tjeneste, og få dit e-mail system op at køre.

Hvorfor e-mail markedsføring?

Hvis du førhen har haft svært ved, at få resultater via din e-mail markedsføring, så er der højest sandsynligt nogle forskellige ting, som du kan gøre anderledes. Du kan ikke bare sende en e-mail ud engang imellem, når en medarbejder har fødselsdag, og så regne med, at pengene strømmer ind. Nej. Dine e-mails skal være planlagte, give god værdi, målrettes til din målgruppe, kæles for, se spændende ud, have en fangende overskrift, krydres lidt ekstra og jeg kunne blive ved. Alfa omega er, at hvis du tager de ovenstående ting, og propper dem i en strategiplan, så kan du vinde gevaldigt på din e-mail markedsføring. (Har jeg for resten fortalt dig, at det er gratis at sende e-mails ud?)

Grunde til at e-mail markedsføring rent faktisk er godt for din virksomhed

– Dine læsere bestemmer selv, om de vil læse dine mails. På denne måde kan du nemmere tilrettelægge din markedsføring efter den bestemte målgruppe.
– Du kan her give dine læsere en helt speciel VIP oplevelse igennem dine mails
– Du kan skrive længere cases, indlæg, kampagner, som virkelig kan give værdi
– Du kan dele din målgruppe op i flere forskellige lister, så du rigtig kan skræddersy din e-mail markedsføring efter dem.
– Du kan præsentere din virksomhed igennem en blanding af visuelle elementer og fantastiske tekster.

Syntes du det er helt uoverskueligt, eller gider du bare ikke at sidde med det selv, så kan vi gøre det for dig. Hos meresalg vil vi hjælpe dig med, at styre din e-mail markedsføring, og lade dig høste frugterne for arbejdet.
Vi vil sørge for:

– At planlægge og skrive dine kampagner
– Skrive dine e-mails efter din målgruppe
– Opsætte dit e-mail system
– Få din e-mail liste til at vokse
– Lave din freebee (Hvis denne ønskes)

Hvad meresalg kan gøre for dig

Vi kan hjælpe dig med, at skrive dine e-mails, så de passer til din målgruppe. Her skriver vi e-mails, som bliver bygget omkring neuromarketing. Dette betyder, at vi trykker på nogle knapper, som får din målgruppe til at tage stilling, og reagere på det, som du sender ud. Vi kan hjælpe dig med at lave forskellige kampagner, som passer på dine produkter og dine læsere. Vi kan også hjælpe dig med, at udtrykke din virksomhed igennem mere personlige e-mails. Faktisk kan vi hjælpe dig med det hele.

Diseno Web

Diseno Webbureau vil være Danmarks bedste leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder. vi tager ansvaret for hele processen fra design og udvikling til hosting, samt den løbende servicering af hjemmesiden. Siden startskuddet i 2013 har vi oplevet stor kundetilgang og vi mente at vi manglede et koncept til små og mellemstore virksomheder. Et […]

Læs mere

Fakta, fordele udbytte i din markedsføring

Er der ikke et behov, så skaber vi et behov, fordi: det har en ….. EGENSKAB. Med en masse ….. FORDELE. Hvilket betyder et større ….. UDBYTTE (målt i personlig nytteværdi). Ram plet med din digitale markedsføring ved hjælp af FFU salgsteknik Når vi snakker digitalt salg snakker vi bl.a. SEO, Adwords og SoME. Alle […]

Læs mere

BalderClothes

I forbindelse med vores samarbejde med BalderClothes, har vi spurgt indehaveren Marc om han ville fortælle lidt om forretningen og dets mål. At starte et tøj brand kan være meget udfordrende med de mange aktører på markedet. Læs med her hvordan BalderClothes har tænkt sig at vinde markedsandele fra de etablerede tøj mærker, samt hvorfor […]

Læs mere

SEO Optimering

SEO optimering til din virksomhed Søgemaskineoptimering, også kendt som SEO, er i dag vigtigere end nogensinde før, og det er derfor nødvendigt, at din virksomhed arbejder effektivt med SEO optimering. Det gælder om at udløse det potientiale der ligger for enhver virksomhed i søgemaskinerne. Hos Meresalg Marketing formår vi at indløse potientialet for din virksomhed igennem […]

Læs mere

Iværksætterinterview: Dansk webshop med flot udvikling

Hvem er God Lir God Lir er en webshop der sælger ’mens accessories’. Der er fokus på kvalitet, design og funktionalitet af samtlige produkter, der sælges hos God Lir, og der gås ikke på kompromis med nogle af delene. Produkter er ’high-end’ og der er garanti for kvalitetsprodukter, der matcher ovenstående kriterier. God Lir er […]

Læs mere

Instagram Stories

Sådan bruges Instagram Stories: En simple guide til marketing ansvarlige. Tirsdag blev vi introduceret til det nye tiltag fra Instagram, nemlig Instagrams svar på snapchat ved navn Instagram Stories. Den nye funktion har bemærkelsesværdige ligheder med Snapchat. Instgram ‘historier’ giver brugerne et sted at dele små udpluk lidt oftere end normalt. Mens instagram billeder ofte […]

Læs mere

Sådan laver du SEO i Shopify

Sådan laver du SEO i Shopify – begynder guiden Søgemaskineoptimering (SEO) er den praksis, som skal være med til at få din hjemmeside til at vise sig som et topresultat på Google og andre søgemaskiner. I dette indlæg tager vi fat på alle de elementer du bør kende til, for at kunne få succes med […]

Læs mere

301-redirect SEO Guide 2016

301 redirect er stadig en af de ældste SEO taktikker, og er stadig utrolig vigtige når vi taler SEO og placeringer i organiske resultater, dog er de blevet mere alsidige de sidste mange år. Hvis man skal forsøge at forklare hvad redirects er, så findes der et hav af analogier. Når jeg forklarer hvad redirects […]

Læs mere

Koncept udvikling

Sådan kan en stærk visuel identitet hjælpe dig Visuel identitet henviser til konkrete symboler, såsom navn, logo, slogan og designmanual. Visuel identiet bruger du til at præsentere din virksomhed. Den visuelle identitet er en udformning af alle de oplysninger, som er forbundet til virksomheden, dine produkter og de services som du tilbyder. Din egen identitet […]

Læs mere

E-mail markedsføring

Det handler ikke om produktet du sælger, men om problemet du løser Måske har du undgået det der e-mail halløj fordi, at du egentlig ikke helt ved, hvad det er, og hvordan det virker. Måske har du allerede haft hænderne godt nede i det, men opgav det hurtigt igen, da du ingen resultater så. Eller […]

Læs mere

Meta Description

Hvad er en Meta Description? Meta descriptions: Mæææh; det lyder kompliceret, ikke? Hvis der for nogle år siden var nogen, der havde spurgt mig om hvad en meta description var, så ville jeg antage at de forsøgte at tale til mig på en nørdet måde. Det lyder som noget kode – det er nok over […]

Læs mere

Logo reklamekuglepenne

Kuglepenne med logo styrker din offline branding Styrk dit firma med reklamekuglepenne. Forestil dig du afholder kundemøder løbende, og du deler reklamekuglepenne ud til dine gæster. Overtid vil du have dit selv brandet på diverse kontorer rundt omkring i dit område, og kunderne skriver med din kuglepen, og tænker på dig. Det kaldes offline branding, og […]

Læs mere

Udviklingen af webdesign fra 2007 til nu

Der kan ske meget på ni år. 2007 var det år som Apple lancerede den allerførste iPhone. I 2009 lancerede Samsung sin første Galaxy. Og i dag er begge operatører henholdsvis ved sin 6. og 7. model. Tiden går og alting udvikler sig i en ivrig fart. Meget har også ændret sig for hvordan virksomheder […]

Læs mere

Hvad er Responsive Web Design?

I begyndelsen var hjemmesider designet og bygget til én bestemt skærmstørrelse, da alle skærme benyttede samme opløsning. I dag findes der en utallig mængde skærme, der benytter forskellige størrelser af opløsning, så den gamle metode er ikke længere en mulighed. For at løse dette problem handler det om at få hjemmesiden til at adaptere til […]

Læs mere

Nye spillere på holdet

Vi er glade for at kunne byde velkommen til to nye ansigter i 2017. Velkommen på holdet til Esben og Mathias som fra det nye år starter som “key account manager”. Eller skal vi kalde det, som det nu er – sælgere :-). Esben og Mathias skal varetage vores kunde-kanaler med opsøgende salg, mødebooking og løbende vedligeholdelse af eksisterende […]

Læs mere

Book et møde med Lennart

Lennart Christensen

Lennart Christensen