3 tips når du skal investere

Hjem 3 tips når du skal investere
26. september 2016 | Lau Christensen

3 tips når du skal investere

Indehaver Monica fra investeringsmuligheder giver 3 tips du kan bruge før en investering.

I forbindelse med vores samarbejde med Investeringsmuligheder har vi spurgt indehaver Monica om 3 simple tips, når man som forbruger skal investere.

Hvem er Investeringsmuligheder.dk?

Investeringsmuligheder er en dansk virksomhed, som formidler kontakten mellem forbrugere og uafhængige rådgivere.

Hvad tilbyder Investeringsmuligheder.dk?

Mange danskere ser investering som en vildrede. Det kan være svært at vide hvordan man opnår det størst mulige afkast, samt hvilken type investering man skal vælge. Disse uopklarede spørgsmål, har vi i dag delt med vores samarbejdspartner og kunde investeringsmuligheder, som så har givet deres bud på 3 af de vigtigste tips, når man skal investere.

Man kan sige det er en investeringsportal, hvor forbrugeren helt uforpligtende kan indhente 3  tilbud på enten sin formueforvaltning eller pensionsopsparing. Således gøres det nemt for brugeren, at sammenligne markedet og vurdere om det er relevant eller ikke.

Kort sagt, så gøres forvaltningen på pension og formue gennemskueligt.

Dags dato har investeringsmuligheder hjulpet over 500 danskere.  Formålet er at give alle danskere den bedste pensionsopsparing og formueforvaltning, til den skarpeste pris. Beregnet ud fra et gennemsnit kan man som forbruger spare 12.000 kr. pr. 1. mio. kr. årligt på sin forvaltning. Dermed er der flere midler til andre ærinder, såsom eksempelvis opsparing.

Monica udtaler følgende:

Brug investeringsmuligheder.dk til at finde en uvildig rådgiver der giver dig buddet på en skræddersyet løsning på forvaltning af din formue eller pensionsopsparing. Det er GRATIS og uforpligtende. Du sparer tid og får kontakt til de bedste indenfor faget – ALLE godkendt af Finanstilsynet.

Du skal vælge den risiko, som passer til dig, og du skal vælge risiko, før du tænker på afkast.

Du skal acceptere, at du skal tage en risiko med dine penge på de rigtige tidspunkter af dit liv. Det er måden at få dem til at vokse på, det er bare ikke længere – afslutter Monica med et smil.

Monica - investeringsmuligheder
Indehaver: Monica

Gratis for alle forbrugere

Siden er gratis for alle forbrugere. Nemt og enkelt udfylder man blot en formular, og modtager 3 tilbud fra en uafhængig rådgiver. Det er vigtigt at notere sig, at virksomheden ikke kun er sat i værk til en specifik målgruppe, men faktisk hjælper både små og store opsparinger.

Du kan besøge deres hjemmeside her: www.investeringsmuligheder.dk 

Diseno Web

Diseno Webbureau vil være Danmarks bedste leverandør af hjemmesider til små og mellemstore virksomheder. vi tager ansvaret for hele processen fra design og udvikling til hosting, samt den løbende servicering af hjemmesiden. Siden startskuddet i 2013 har vi oplevet stor kundetilgang og vi mente at vi manglede et koncept til små og mellemstore virksomheder. Et […]

Læs mere

Fakta, fordele udbytte i din markedsføring

Er der ikke et behov, så skaber vi et behov, fordi: det har en ….. EGENSKAB. Med en masse ….. FORDELE. Hvilket betyder et større ….. UDBYTTE (målt i personlig nytteværdi). Ram plet med din digitale markedsføring ved hjælp af FFU salgsteknik Når vi snakker digitalt salg snakker vi bl.a. SEO, Adwords og SoME. Alle […]

Læs mere

BalderClothes

I forbindelse med vores samarbejde med BalderClothes, har vi spurgt indehaveren Marc om han ville fortælle lidt om forretningen og dets mål. At starte et tøj brand kan være meget udfordrende med de mange aktører på markedet. Læs med her hvordan BalderClothes har tænkt sig at vinde markedsandele fra de etablerede tøj mærker, samt hvorfor […]

Læs mere

SEO Optimering

SEO optimering til din virksomhed Søgemaskineoptimering, også kendt som SEO, er i dag vigtigere end nogensinde før, og det er derfor nødvendigt, at din virksomhed arbejder effektivt med SEO optimering. Det gælder om at udløse det potientiale der ligger for enhver virksomhed i søgemaskinerne. Hos Meresalg Marketing formår vi at indløse potientialet for din virksomhed igennem […]

Læs mere

Iværksætterinterview: Dansk webshop med flot udvikling

Hvem er God Lir God Lir er en webshop der sælger ’mens accessories’. Der er fokus på kvalitet, design og funktionalitet af samtlige produkter, der sælges hos God Lir, og der gås ikke på kompromis med nogle af delene. Produkter er ’high-end’ og der er garanti for kvalitetsprodukter, der matcher ovenstående kriterier. God Lir er […]

Læs mere

E-mail markedsføring

Det handler ikke om produktet du sælger, men om problemet du løser Måske har du undgået det der e-mail halløj fordi, at du egentlig ikke helt ved, hvad det er, og hvordan det virker. Måske har du allerede haft hænderne godt nede i det, men opgav det hurtigt igen, da du ingen resultater så. Eller […]

Læs mere

Instagram Stories

Sådan bruges Instagram Stories: En simple guide til marketing ansvarlige. Tirsdag blev vi introduceret til det nye tiltag fra Instagram, nemlig Instagrams svar på snapchat ved navn Instagram Stories. Den nye funktion har bemærkelsesværdige ligheder med Snapchat. Instgram ‘historier’ giver brugerne et sted at dele små udpluk lidt oftere end normalt. Mens instagram billeder ofte […]

Læs mere

Sådan laver du SEO i Shopify

Sådan laver du SEO i Shopify – begynder guiden Søgemaskineoptimering (SEO) er den praksis, som skal være med til at få din hjemmeside til at vise sig som et topresultat på Google og andre søgemaskiner. I dette indlæg tager vi fat på alle de elementer du bør kende til, for at kunne få succes med […]

Læs mere

301-redirect SEO Guide 2016

301 redirect er stadig en af de ældste SEO taktikker, og er stadig utrolig vigtige når vi taler SEO og placeringer i organiske resultater, dog er de blevet mere alsidige de sidste mange år. Hvis man skal forsøge at forklare hvad redirects er, så findes der et hav af analogier. Når jeg forklarer hvad redirects […]

Læs mere

Koncept udvikling

Sådan kan en stærk visuel identitet hjælpe dig Visuel identitet henviser til konkrete symboler, såsom navn, logo, slogan og designmanual. Visuel identiet bruger du til at præsentere din virksomhed. Den visuelle identitet er en udformning af alle de oplysninger, som er forbundet til virksomheden, dine produkter og de services som du tilbyder. Din egen identitet […]

Læs mere

Meta Description

Hvad er en Meta Description? Meta descriptions: Mæææh; det lyder kompliceret, ikke? Hvis der for nogle år siden var nogen, der havde spurgt mig om hvad en meta description var, så ville jeg antage at de forsøgte at tale til mig på en nørdet måde. Det lyder som noget kode – det er nok over […]

Læs mere

Logo reklamekuglepenne

Kuglepenne med logo styrker din offline branding Styrk dit firma med reklamekuglepenne. Forestil dig du afholder kundemøder løbende, og du deler reklamekuglepenne ud til dine gæster. Overtid vil du have dit selv brandet på diverse kontorer rundt omkring i dit område, og kunderne skriver med din kuglepen, og tænker på dig. Det kaldes offline branding, og […]

Læs mere

Udviklingen af webdesign fra 2007 til nu

Der kan ske meget på ni år. 2007 var det år som Apple lancerede den allerførste iPhone. I 2009 lancerede Samsung sin første Galaxy. Og i dag er begge operatører henholdsvis ved sin 6. og 7. model. Tiden går og alting udvikler sig i en ivrig fart. Meget har også ændret sig for hvordan virksomheder […]

Læs mere

Nye spillere på holdet

Vi er glade for at kunne byde velkommen til to nye ansigter i 2017. Velkommen på holdet til Esben og Mathias som fra det nye år starter som “key account manager”. Eller skal vi kalde det, som det nu er – sælgere :-). Esben og Mathias skal varetage vores kunde-kanaler med opsøgende salg, mødebooking og løbende vedligeholdelse af eksisterende […]

Læs mere

PR fotos

Din PR strategi sikrer dit brand genkendelighed Billeder er afgørende for hvordan din virksomhed præsenteres på forskellige medier. Din virksomhed bliver ofte vejet og målt på det visuelle udtryk der møder forbrugeren første gang, hvilket synliggør vigtigheden af at have noget godt PR materiale, uanset om der er tale om portrætfotos eller produktfotos, eller bare […]

Læs mere

Book et møde med Lau

Lau Christensen

Lau Christensen